Bankvrij financieren voor het MKB

Elektrisch vervoer voor in de stad

Trikke Europe is fabrikant en exclusief distributeur van (elektrische) Trikke voertuigen in Europa.

plus 1 Delen
100% Gefinancierd! Met dank aan 39 investeerders!

Trikke Europe is fabrikant en exclusief distributeur van (elektrische) Trikke voertuigen in Europa. Na een degelijke voorbereiding en een sterk groeiende verkoop, zijn wij toe aan een volgende stap in onze ontwikkeling.

De onderneming
Trikke Europe is een in Den Haag gevestigde onderneming die zich sinds de oprichting in 2003 richt op het ontwikkelen en verkopen van Trikke producten. Trikke Europe is de officiële partner van Trikke Tech Inc (USA) en heeft de exclusieve rechten voor de assemblage, distributie en verkoop van Trikke producten in Europa.

De producten
De Trikke is een voertuig gebaseerd op het gepatenteerde 3-punts kantelsysteem.  De ontwikkeling van de Trikke heeft geleid tot verschillende modellen:

  • De Trikke HPV - sport en fitness
  • De Trikke Skki - specifiek voor de sneeuw
  • De Trikke EV - stadsmobiliteit 

De focus van Trikke Europe is gericht op de Trikke EV.

Missie en resultaat
Trikke Europe heeft als doel de Trikke EV verder te ontwikkelen en te positioneren in de top drie van de markt voor persoonlijk duurzaam vervoer in de stad. De introductie van de Trikke EV in Europa in 2011 was een overtuigend succes. Daarmee is het perspectief gekomen op de potentie van de mobiliteitsmarkt. Inmiddels zijn ruim 1.600 Trikke voertuigen verkocht. Trikke Europe onderhoudt in Europa een netwerk van dealers verspreid over nagenoeg alle Europese landen.

Made in Holland
Tot juni 2013 vond de assemblage van de Trikke plaats in China. Sindsdien wordt de Trikke eV5 volledig geassembleerd in Den Haag en van daaruit verzonden naar alle bestemmingen in Europa. De Trikke EV is ‘Made in Holland’, een belangrijke aspect met het oog op kwaliteit, service, kosten en imago.

Gebruik op de openbare weg
In veel Europese landen is de Trikke EV, conform uiteenlopende wetten en regelgeving, toegestaan op de openbare weg: Oostenrijk, België, Kroatië, Finland, Frankrijk, Italië, Nederland, Polen, Slovenië, Spanje, Zweden, Zwitserland. In Duitsland en het Verenigd Koninkrijk is een keuringsproces gestart. Officiële toestemming wordt binnen enkele maanden verwacht.

Voor Nederland heeft het Ministerie van Infrastructuur en Milieu, eind augustus 2011, de goedkeuring afgegeven, op advies van de Rijksdienst voor het Wegverkeer (RDW) en de Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Verkeersveiligheid (SWOV). Hiermee heeft de Trikke EV een plaats gekregen binnen de Nederlandse wet.

Voor de ontwikkeling van de Europese regels voor de Trikke EV is Trikke Europe nauw betrokken bij diverse partijen in Brussel. Inmiddels is door het Europees Parlement een nieuwe categorie voertuigen gedefinieerd (Light Electric Vehicles, LEV’s) voor onder andere de Trikke EV en de Segway.

Sinds juni 2013 is Trikke Europe lid van het Nederlands Normalisatie instituut (NEN) en, uit dien hoofde, namens Nederland vertegenwoordigd in een Werkgroep van het Centraal Europees Normalisatie-instituut (CEN). Deze werkgroep zal een Europese Norm opstellen voor Light Electric Vehicles. Hiermee komt een EU-brede toestemming voor de Trikke EV tot stand.

Onze Ambitie
Stedelijke vervoer wordt algemeen gezien als een toenemend probleem in de Europese steden. Hierbij gaat het om de belasting van het (lokale) milieu en de verkeerscongestie. Inmiddels is er een sterke ontwikkeling op het gebied van duurzame mobiliteit. E-Mobility, wordt gezien en gestimuleerd als alternatief vervoer met nadruk op de hybride en elektrische auto. De elektrische auto levert daarmee een belangrijke bijdrage, maar zal het ruimtelijk probleem echter in de stad vergroten. Onze ambitie wordt ondersteund door de al jaren   stijgende verkoop.

E-mobility én I-mobility
Individueel vervoer op maat: I-Mobility. ‘Vervoer op maat’ is essentieel voor het efficiënt gebruik van de (verkeers) ruimte in de stad. Trikke biedt daarvoor een uniek voertuig; licht, snel en veilig, passend bij de mobiliteitsbehoefte in de stedelijke omgeving, voor heel veel mensen. Vanuit deze overtuiging werken wij aan de ontwikkeling en verspreiding van de Trikke EV. Er ligt een enorme markt open van miljoenen Europese stedelingen. Een markt waar de concurrenten (nog) weinig te bieden hebben; de autofabrikanten blijven auto’s maken, de fietsmarkt staat stil en de scootermarkt is in de ban. What else? Een elektrische snor-scooter voor €4.500 of een product waarop zo overweldigend veel positieve reacties komen van consumenten, overheden, bedrijven en de pers! Er is al een Trikke EV verkrijgbaar vanaf € 2.250,-

Wij willen groeien
Vanuit deze overtuiging werken wij aan de groei van Trikke in Europa. De Trikke EV is ‘Made in Holland’. Europese regelgeving is in de maak. De start is geweest, de groei is al begonnen. Het is ‘een kwestie van tijd’ maar de volgende stap kan nu gezet worden, met meer marketing, een groter distributie netwerk, voldoende voorraad en een passende organisatie.

Financieringsbehoefte
De financieringsbehoefte is in eerste instantie € 75.000,- Dit bedrag is nodig voor de uitbreiding van de voorraad teneinde de levertijden te beperken maar vooral om niet meer ‘nee’ te hoeven verkopen. Een investering in onze verkoopvoorraad biedt een snelle ‘return on investment’ met gemiddeld risico, een rente van 7,5% en aflossing in 36 maanden.

Bonus!
Investeerders ontvangen een korting op de aanschaf van één Trikke EV:
Investering €1.000   :   5% korting (€112,50 incl BTW)
Investering €2.500   : 15% korting (€337,50 incl BTW)
Investering €10.000 : 35% korting (€787,50 incl BTW)
Investering €20.000 : 50% korting (€1125,00 incl BTW)

Meer informatie? Bezoek de websites van Trikke Europe:
www.trikke-europe.com
www.trikke.nl
http://trikke.eu/service/media

Bezoek Trikke op Social Media
Facebook
Twitter

Elektrisch vervoer voor in de stadElektrisch vervoer voor in de stadElektrisch vervoer voor in de stadElektrisch vervoer voor in de stadElektrisch vervoer voor in de stadElektrisch vervoer voor in de stadElektrisch vervoer voor in de stadElektrisch vervoer voor in de stadElektrisch vervoer voor in de stadElektrisch vervoer voor in de stadElektrisch vervoer voor in de stad
Investeerder Bedrag
Anonieme investeerder € 1.200
Anonieme investeerder € 500
Anonieme investeerder € 100
Anonieme investeerder € 100
Ties Spakman € 5.000
Anonieme investeerder € 800
Anonieme investeerder € 300
Anonieme investeerder € 700
Anonieme investeerder € 1.000
Leendert Smit € 500
Anonieme investeerder € 1.000
Anonieme investeerder € 1.000
Jan Maarten Fernig € 500
Anonieme investeerder € 1.000
Anonieme investeerder € 500
Anonieme investeerder € 200
Anonieme investeerder € 500
Anonieme investeerder € 1.000
Anonieme investeerder € 200
Anonieme investeerder € 10.000
Anonieme investeerder € 1.000
Anonieme investeerder € 2.000
Anonieme investeerder € 1.000
Anonieme investeerder € 200
Anonieme investeerder € 300
Anonieme investeerder € 1.500
Anonieme investeerder € 500
Anonieme investeerder € 10.000
Anonieme investeerder € 300
TRincK € 500
Anonieme investeerder € 5.000
Anonieme investeerder € 500
Anonieme investeerder € 100
Anonieme investeerder € 3.000
Anonieme investeerder € 10.000
de rick € 500
Anonieme investeerder € 300
Anonieme investeerder € 500
Anonieme investeerder € 500
Anonieme investeerder € 500
Anonieme investeerder € 2.500
TRincK € 700
Anonieme investeerder € 6.000
Anonieme investeerder € 500
Anonieme investeerder € 500
Anonieme investeerder € 300
Anonieme investeerder € 200

Als u bent ingelogd ziet u de aanvullende financiële informatie van dit project.

Als u bent ingelogd kunt u de zekerheden zien die aan dit project zijn verbonden.

Als u bent ingelogd kunt u een reactie plaatsen die door de ondernemer wordt beantwoord.

Als u bent ingelogd en geïnvesteerd heeft in dit project kunt u de updates over dit project inzien.

100% Gefinancierd! Met dank aan 39 investeerders!
Investeringsrisico
  • A-
  • B+
  • B
  • B-
  • C+
  • C
  • C-

laaghoog

Financieringsduur

36 Maanden

Rente

7,5 %

Reeds geïnvesteerd
€ 75.000 van de € 75.000
Doel van investering
Voorfinanciering voorraden
Maak kennis met...
Pieter Dekker
Pieter Dekker

Pieter Dekker is oprichter van Trikke Europe en Managing Director, Joris de Luij is manager operations, Marc Wemerman is manager Technical Services en Roland Brisee verzorgt de financiële administratie.

Geen project van uw keuze?

Mail mij bij nieuwe projecten.

Heb je vragen?
Wij helpen je graag! 015 760 00 19
Nieuwsbrief

Blijf up-to-date van de laatste projecten en ontwikkelingen rondom crowdfunding!