Bankvrij financieren voor het MKB

Attraction Dating

Innovatieve Dating App zoekt Kapitaal voor Launch en Marketing

Attraction Dating
Delen
100% Gefinancierd! Met dank aan 71 investeerders!

Attraction Dating verbindt gelijkgestemde mensen die bewust de universele wetten toepassen in hun leven. Dit zijn mensen die bekend zijn met de ideologie van de “Law of Attraction”, daarom heeft de app de naam Attraction Dating gekregen. Attraction Dating verbindt mensen op meerdere zintuigen en hun mindset om een diepere verbinding te creëren. “The Law of Attraction” is een manier van leven die wereldwijd erg populair is, o.a. bij de bekende Tony Robbins en ook Oprah Winfrey leeft en inspireert mensen hierover. De oplossing of dating service die je helpt in de zoektocht naar een diepere verbinding met gelijkgestemde bestond nog niet. Ondernemer Aura Kuipers liep hier ook tegenaan en besloot haar droom achterna te gaan om een eigen dating app te bouwen. Zo ontstond in 2017 het concept “Attraction Dating”, waarbij mensen worden gematched op mindset en energielevel die zij toegewezen krijgen na een test gebaseerd op de filosofie van Deepak Chopra en methodiek van David R. Hawkins. Inmiddels is een bèta-versie gelanceerd en zijn er reeds ruim 800 leden en al 2 succes story’s in 3 maanden. Voor de launch van deze innovatieve niche dating service is Aura op zoek naar een annuïtaire lening van € 60,000 gedurende 36 maanden, waarvan de eerste 3 maanden aflossingsvrij. In ruil biedt Attraction Dating investeerders via Kapitaal Op Maat een rentepercentage aan van 8,0%.

UPDATE 5-9-2019: Onder verwijzing naar de heden door Ondernemer Aura Kuipers geplaatste Reactie/Update is het doelbedrag aangepast naar € 40.000.

Het Bedrijf
Deze innovatieve dating app helpt mensen die een diepere verbinding zoeken. In de huidige markt zijn echter veelal oppervlakkige oplossingen of dating apps beschikbaar. Andere dating apps zijn vooral gericht op de generieke markt en geven hun klanten niet de juiste tools, waardoor deze doelgroep niet effectief bediend wordt. 95% van de connecties gemaakt door gebruikers van dating apps leiden momenteel niet tot resultaat. Vaak hebben de gebruikers een totaal verschillende mindset of zijn zelfs geheel niet bewust van hun gewoontes, doelen en valkuilen. Attraction Dating richt zich op een bewuste groep mensen die actief kiest voor het vinden van een passende relatie. Waarbij gangbare dating oplossingen er toe leiden dat gebruikers een te grote hoeveelheid aan gesprekken aangaan, beperkt dit voor de eindgebruiker de hoeveelheid interesse. Attraction Dating biedt de oplossing voor dit en andere gangbare communicatieproblemen middels een exclusieve chatfunctie, inhoudende dat je bewust in contact bent met 1 persoon tegelijk. Waarbij twee gekoppelde gebruikers via voice berichten, chatten, foto’s of video’s sturen met elkaar kennis kunnen maken. Attraction Dating heeft een daadkrachtige UI (User Interface) en richt zich op een nichemarkt. Zij geeft haar klanten de tools om hun liefdespartner te vinden en te werken aan hun (Gezamenlijke) persoonlijke ontwikkeling. Tijdens ons onderzoek ontdekten we het volgende: “Dating wordt veelal ervaren als uitputtend. ”Online dating nog meer. Tinder, Bumble, OkCupid, Plenty of Fish, Grindr, MeetMe, Zooskand, allemaal beschikbare apps die door gebruikers veelal gebruikt worden voor massa-acquisitie van nieuwe relaties. Door contact tussen gebruikers te limiteren denkt Attraction Dating tot een beter resultaat te kunnen leiden voor gevormde relaties via het platform. Deze keuze maakt Attraction Dating een potentiele disruptieve nieuwkomer op de markt van Dating Apps. Naast de bovenstaande verschillen biedt Attraction Dating haar klanten een paar unieke USP’s:

  • Wanneer een gebruiker zich aanmeldt, wordt middels een diepgaande vragenlijst het "energy-level" bepaald. Door gebruikers hierop te matchen kunnen we de doelgroep aantonen dat ze te maken hebben met gelijkgestemden;
  • Goed werkende en geoptimaliseerde IT Back-End. Unieke Matchmakingssoftware en gebruikersinterface gemaakt voor deze App. Echter met potentiele “White-Label” mogelijkheden in de toekomst.
  • Gebruikers worden aangemoedigd een "dreamtile" te creëren om hun ambities en dromen kenbaar te maken aan potentiële matches;
  • Gebruikers moeten bij aanmelding een geluidsfragment opnemen hierdoor kunnen potentiele matches elkaars stem beluisteren en met hun gevoel aftasten om verder in contact te gaan.
  • Gebruikers geven aan door wie zij zijn geïnspireerd, deze data wordt o.a. verzameld om de video channel die later word toegevoegd te kunnen aanvullen met personal development trainingen.

Attraction Dating geeft mensen geen swipe of search mogelijkheid maar geeft men elke dag 3 tot maximaal 9 nieuwe matches. Hiervoor is gekozen omdat uit onderzoek blijkt dat vrouwen keuzestress krijgen.
Attraction Dating werkt samen met succesvolle internationale dating, relatie en consciousness coaches, zij geloven in Attraction Dating en binden zich aan dit brand om wereldwijd kennis over te dragen.

Organisatie
Attraction Dating is een handelsnaam van Attention Business, een eenmanszaak. Aura Kuipers is oprichter en eigenaar en heeft diverse partnerships ontwikkeld. Voor de bouw en ontwikkeling van de app wordt samengewerkt met Never Dull in Rotterdam. Voor de marketing wordt samengewerkt met o.a. een digitale media marketing bureau The Viral Consultant. De aansturing en coördinatie van de werkzaamheden gebeurt volledig door Aura, zij heeft internationale marketing gestudeerd.

Omzet en Groei
Na een gratis proefperiode betalen de leden € 9,95 per maand. Via de lanceringscampagne worden 2 miljoen potentiële klanten bereikt. Attraction Dating gaat uit van 1.500 betalende leden in september 2019. Dit aantal groeit met 500 per maand en daalt op basis van 30% opzeggingen per maand. Voor 2020 is gerekend met gemiddeld 2.450 betalende leden per maand.

De doelgroep in onze niche markt is op basis van Facebook berekend en het aantal potentiële klanten in Nederland en België bedraagt 220.000 singles. Attraction Dating zet uit om de wereld veroveren, echter is deze realistische firma momenteel bezig met een doelgerichte en gevestigde marktpositie te creëren in Nederland en België.

Een van de belangrijkste ontwikkelingen is de groeiende sociale acceptatie van internetdating. Onderzoek van het CBS (2014) liet al een groei zien in Nederland van het aantal samenlevende mensen na elkaar online te hebben ontmoet: “Van de partners die gingen samen leven tussen 1998 en 2003, had minder dan 2% elkaar online ontmoet. Vijf jaar later groeide dit naar 10% en tussen 2008 en 2013 groeide dit naar 13%. Ongeveer de helft van deze koppels ontmoetten elkaar via een datingsite, de andere helft ontmoette elkaar online (doch niet via een datingsite).” (CBS, 2014) Onderzoek door ING (2017) bevestigt deze trend in sociale acceptatie: in 2017 ontmoette 14% van de Nederlandse koppels elkaar via online dating, een duidelijke toename sinds 2014. Het onderzoeksrapport laat tevens zien dat 60% van de single 30-ers internet dating gebruiken en gemiddeld 1 op de 3 vrijgezellen is actief op datingsites en –apps.

Wereldwijd zijn de  generieke dating services veruit het meest populair. Het deel van de markt waarin Attraction Dating zal concurreren is minder verdeeld en meer kwaliteitsgericht. 

Attraction zal niet concurreren met bedrijven als Tinder of OkCupid. Zelfs in de generieke markt is er geen Dating oplossing die zich met deze middelen richt op onze specifieke doelgroep. 

Financieringsbehoefte 
Er is in totaal een financieringsbehoefte van € 95.000,-. Ondernemer Aura Kuipers heeft reeds € 35.000,- uit eigen middelen gefinancierd. De financieringsbehoefte voor Launch en Marketing gevraagd via Kapitaal op Maat bedraagt € 60.000. Atrraction Dating biedt investeerders in ruil een rentepercentage aan van 8,0%gedurende 36 maanden, waarvan de eerste 3 maanden aflossingsvrij.

Waarom crowdfunding via Kapitaal Op Maat?
"De exposure via Kapitaal op Maat is een mooi verlengstuk van mijn marketingcampagne. Ik vind hun werkwijze zeer kundig en vriendelijk en zij werken samen met ervaren en gecertificeerde intermediairs." 

Klik Apple Store of Google Play voor een preview van de app en om de app te downloaden.

Attraction DatingAttraction Dating
Investeerder Bedrag Datum
Anonieme investeerder € 100 09 september
Anonieme investeerder € 100 09 september
Anonieme investeerder € 100 06 september
Harry Donkers € 100 06 september
Tim Esmann € 600 06 september
Anonieme investeerder € 200 05 september
Jurian van der Steeg € 500 05 september
Anonieme investeerder € 1.000 05 september
Anonieme investeerder € 100 26 augustus
Anonieme investeerder € 100 25 augustus
Anonieme investeerder € 100 25 augustus
Anonieme investeerder € 100 16 augustus
Anonieme investeerder € 100 09 augustus
Willem Arend Jan Scheper € 100 05 augustus
Michiel Veldman € 100 30 juli
Anonieme investeerder € 100 24 juli
Anonieme investeerder € 300 22 juli
Anonieme investeerder € 200 22 juli
Marco Willems € 200 22 juli
Anonieme investeerder € 100 12 juli
Ruben Smits € 500 11 juli
Anonieme investeerder € 100 10 juli
Anonieme investeerder € 100 09 juli
Anonieme investeerder € 200 08 juli
Anonieme investeerder € 100 07 juli
Anonieme investeerder € 100 06 juli
Anonieme investeerder € 1.000 06 juli
Anonieme investeerder € 100 06 juli
Anonieme investeerder € 100 06 juli
Anonieme investeerder € 100 05 juli
Anonieme investeerder € 100 02 juli
Bram Benjamin Norder € 100 30 juni
Anonieme investeerder € 500 28 juni
Anonieme investeerder € 500 28 juni
Anonieme investeerder € 100 28 juni
Anonieme investeerder € 100 27 juni
Stefan Anthony Schoegje € 100 26 juni
Anonieme investeerder € 100 26 juni
Anonieme investeerder € 10.000 26 juni
Anonieme investeerder € 2.000 24 juni
Anonieme investeerder € 100 24 juni
Anonieme investeerder € 500 19 juni
Anonieme investeerder € 500 18 juni
Ghemradj Kapoerchan € 100 18 juni
Anonieme investeerder € 100 17 juni
Anonieme investeerder € 1.000 16 juni
Jaap Crezee € 100 15 juni
Anonieme investeerder € 100 15 juni
Anonieme investeerder € 100 15 juni
Anonieme investeerder € 200 14 juni
Anonieme investeerder € 1.500 14 juni
Anonieme investeerder € 1.000 14 juni
Anonieme investeerder € 100 14 juni
Anonieme investeerder € 200 14 juni
Anonieme investeerder € 100 14 juni
Anonieme investeerder € 100 14 juni
Anonieme investeerder € 100 14 juni
Anonieme investeerder € 200 14 juni
Anonieme investeerder € 100 14 juni
Anonieme investeerder € 3.000 14 juni
Anonieme investeerder € 500 14 juni
Anonieme investeerder € 100 14 juni
Anonieme investeerder € 100 14 juni
Anonieme investeerder € 800 14 juni
Anonieme investeerder € 2.500 14 juni
Dries Niek D Denys € 100 14 juni
Jurjen Tegelaar € 100 14 juni
Anonieme investeerder € 200 14 juni
Anonieme investeerder € 100 14 juni
Anonieme investeerder € 200 14 juni
Anonieme investeerder € 100 14 juni
Anonieme investeerder € 500 14 juni
Anonieme investeerder € 1.000 14 juni
Anonieme investeerder € 200 14 juni
Gerrit Roseboom € 200 14 juni
Anonieme investeerder € 100 14 juni
Ruben Smits € 700 14 juni

Als u bent ingelogd kunt u de essentiële beleggersinformatie van dit project zien.

Als u bent ingelogd kunt u de zekerheden zien die aan dit project zijn verbonden.

Als u bent ingelogd kunt u een reactie plaatsen die door de ondernemer wordt beantwoord.

Als u bent ingelogd en geïnvesteerd heeft in dit project kunt u de updates over dit project inzien.

100% Gefinancierd! Met dank aan 71 investeerders!
Investeringsrisico
  • AA
  • A
  • BB
  • B
  • CC
  • C

laaghoog

Financieringsduur

46 Maanden

Rente

8 %

Reeds geïnvesteerd
€ 37.000 van de € 37.000
Doel van investering
Financiering werkkapitaal
Maak kennis met...
Aura Kuipers
Aura  Kuipers

Ik heb mijn droom om een eigen dating app te bouwen verwezenlijkt.

In 2017 ontstond het concept “Attraction Dating”. Mijn inspiratie kwam vanuit mijn eigen dating frustratie.

Een App waar je van te voren weet met gelijk gestemde mensen in te zitten en met kers op de taart: je kunt naar de stem luisteren en daardoor de energie van de persoon ook voelen.

Attraction Dating heeft al een nominatie ontvangen voor het “Inspirational Global Woman Award 2019” dit vanwege het inspirerende concept.

Na jaren lang succesvol in de review marketing branche te zijn geweest en veel studies in het buitenland gedaan te hebben besloot ik in 2017 mijn eigen bedrijf te starten: Attention Business. Mijn bedrijfsmotto is; “Where Attention goes, Energy flows and Results will Flow”.

Omdat ik bij drie review software bedrijven heb gewerkt ziet men mij in de markt als Reviewmarketing Expert. Ik heb lezingen en workshops gegeven door heel Nederland. Ik ben initiatiefnemer geweest van Thuiswinkel.org Reviews wat KiyOh 900% groei opleverde. Dit is tevens het bedrijf waar mijn reis begon in 2012 in de E-commerce wereld.

Momenteel geef ik meerdere bedrijven advies over hun partnership strategie en review marketing mogelijkheden om meer omzet te behalen. Gemiddeld hebben zij 30% meer omzet door deze strategische combinatie.

Tevens ben ik ook Co-founder CCO van 2local een initiatief van meerdere ondernemers om middels de bockchain technologie meer “Prosperity and Sustainability” te creëren.

Dit project wordt begeleid door een intermediair

Xeon Finance & Capital
Incentive

Bij een investering van minimaal €100,- krijgt u 1 jaar membership voor Attraction Dating welke u kunt verzilveren vanaf augustus. Deze mag u ook als cadeau weg geven.

Investeert u minimaal €250,-, dan wordt u ook nog eens exclusief uitgenodigd voor het lanceer feest van Attraction Dating in augustus.
Er zal een entertainend en feestelijk programma zijn in combinatie met een netwerkmogelijkheid onder het mom van een hapje en drankje, waar u tevens kunt genieten van de 3D Golden Ratio Art collectie van Fabian Schlosser.

Heb je vragen?
Wij helpen je graag! 015 760 00 19
Nieuwsbrief

Blijf up-to-date van de laatste projecten en ontwikkelingen rondom crowdfunding!